KONWENCJA TATUAŻU - ZAPROSZENIE

Cytat:Oto firmy, które będziesz mógł zobaczyć w akcji:
Nie przegap tej szansy, zobacz najlepszych artystów z całej Polski!!

ART LINE -Rybnik
STIGMATUM -Nowy Sącz
JOKERS -Ostrów Wielkopolski
ZOOL - Łódź
WORK HAUSE -Olsztyn
ART STUDIO -Warszawa
ALIEN -Dąbrowa Górnicza
MEGA DRAGON -Katowice
PRYKAS i GIZIOL -RYBNIK
YAKUZA -Tychy
DO TRZECH RAZY SZTUKA -Gliwice
TATTOO KAMUFLAŻ- Jastrzębie Zdrój
GONZO -Szczecin
 TRYTON TATTOO -Bielsko Biała
NOLEK TATTOO -Tczew
DRAKKAR -Tarnowskie Góry
THE RELICT -Chorzów
BLACK SKULL -Zabrze
TAT-STUDIO -Gdańsk
SKULL MASTER -Wrocław
RAJSKI PTAK -Rzeszów
JAWOR TATTOO -Opole
TATTOO POINT-Radom
RECTUM -Bytom
ORACLE -Tychy
TAT2 -Warszawa



Za ro k będe to też ja

 

jak zrobić 3-wymiarowy napis?


Cytat:Jakim programem i w jaki sposób zrobić tójwymiarowy napis podobny do tego
na
stronach np. http://www.awinet.com.pl/ lub na wielu innych stronach?



to akurat nie jest zaden trojwymiar, efekt ten mozna uzyskac stosujac filtr
alien skin w photoshopie, jezeli jednak myslisz o stworzeniu prawdziwego
napisu 3d to polecam 3d studio lub ewentualnie rhino3d - wersje probna
mozna sciagnac ze ich strony http://www.rhino3d.com - mozna popracowac na
nim, tak jak na wersji full bodajze miesiac.no i jest latwiejszy w obsludze
od 3d.

pozdrawiam i zycze owocnej pracy

jak zrobić 3-wymiarowy napis?

Czy moglbys podeslac mi ten filtr? Bardzo i ladnie prosze.

Pozdrowka,

Szymon "Snopy" Janicki

Cytat:

| Jakim programem i w jaki sposób zrobić tójwymiarowy napis podobny do tego
na
| stronach np. http://www.awinet.com.pl/ lub na wielu innych stronach?
to akurat nie jest zaden trojwymiar, efekt ten mozna uzyskac stosujac filtr
alien skin w photoshopie, jezeli jednak myslisz o stworzeniu prawdziwego
napisu 3d to polecam 3d studio lub ewentualnie rhino3d - wersje probna
mozna sciagnac ze ich strony http://www.rhino3d.com - mozna popracowac na
nim, tak jak na wersji full bodajze miesiac.no i jest latwiejszy w obsludze
od 3d.

pozdrawiam i zycze owocnej pracy



--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl

POMOCY! Jaka płyta: ABIT PE6 czy PB6 ???

BP6
Po pierwsze: procesorki tanieja.
Po drugie: beda wersje Windows 2000 obslugujace do 4, 8 anawet wiecej
procesorkow.
Po trzecie: jezeli grywasz (Unreal, Q2, Alien vs. Predator etc.) lub
dzialasz na Studio 3D Max, Brace etc. to dwa procki jak znalaz !!!.
Polecam.

 

POMOCY! Jaka płyta: ABIT PE6 czy PB6 ???

Cytat:Po drugie: beda wersje Windows 2000 obslugujace do 4, 8 anawet wiecej
procesorkow.



Heh :-) Juz widze ze ktos bedzie w domu pomykal na Datacenter Server :-)

Cytat:Po trzecie: jezeli grywasz (Unreal, Q2, Alien vs. Predator etc.) lub
dzialasz na Studio 3D Max, Brace etc. to dwa procki jak znalaz !!!.



A Unreal / Q2 / AvP sa wielowatkowe? 3DS Max na pewno, ale
te gry?

POMOCY! Jaka płyta: ABIT PE6 czy PB6 ???


<ciach

Cytat:| Po trzecie: jezeli grywasz (Unreal, Q2, Alien vs. Predator etc.) lub
| dzialasz na Studio 3D Max, Brace etc. to dwa procki jak znalaz !!!.

A Unreal / Q2 / AvP sa wielowatkowe? 3DS Max na pewno, ale
te gry?



Zadna z nich nie jest wielowatkowa. Jedynie Q3 korzysta z wiekszej
ilosci procesorow ale zysk jest prawie zerowy

Pozdrowienia

Vindex

Linux, oprogramowanie OSS i freeware


Cytat:| Akceptacja, to
| zupe nie inna rzecz - dop ki komputery dla ludzi b d urz dzeniami
| wielofunkcyjnymi, dop ty liczy si b dzie zakres funkcjonalno ci, kt ry
| Windows jednak ma szerszy (patrz c oczami tych, kt rzy s w potencjalnym
| celu Linuksa).

omatko. Ile razy jeszcze b dziemy przerabia ten sam temat?
Owszem, baza softu pod Windows jest znacz co wi ksza, ni pod Linuksa
dlatego, e "wszyscy" pisz pod Windows dlatego, e "ludzie" u ywaj
Windows, a nie Linuksa dlatego, e baza sofru jest wi ksza pod Windows.
Owszem. Tak jest i jest to cholerna specyfika rynku oprogramowania.
I nie ma to nic wsp lnego z oprogramowaniem, a jedynie z udzia em
rynkowym.



Wiesz, nie ka demu podoba si np. licencja GNU i przepychanki czy
dynamiczne linkowanie zara a. Nie ka dy nienawidzi Visual Studio. Nie ka dy
ma ochot pisa pod system, gdzie jedyne co mo na za o y , to to, e
niczego nie mo na zak ada . A nawet je li, to nie ka dy ma ochot
przygotowywa ilu tam wersji r nych pakiet w dystrybucji. Owszem
(uprzedzaj c kontrargumenty, e jest alien, mo na dystrybuowa binarki itd)
wszystko jest do omini cia, tylko po co, skoro jedyne, co pod Windows
potrzebujesz za o y , to wersj (i to z grubsza). Linuks jest fajnym
systemem dla developer w, ale niekoniecznie producent w oprogramowania.
Udzia rynkowy? Z punktu widzenia producenta i 2% og lnego rynku jest
ca kiem sporym kawa kiem tortu, szczeg lnie je li by zaj go pierwszym
nie?

Kilka pytań na temat wzoru

Witam, mam kilka pytań na temat załączonego 'wzoru':



1. Pod jaki styl można podpiąć ten wzór, biomechanika??

2. Czy z tymi kolorami może być problem, są jakieś inne ceny na takie kolorki??

3. Czy jest jakieś studio na Dolnym Śląsku które specjalizuje się w tego typu pracach.

4. Najbliżej mam do studia Alien w Wałbrzychu, słyszałem o nim dużo dobrego, jakie zdanie macie na temat tego studia.

Pytania o cene tatuażu

Hehe, Stronę mają podobno w budowie:) Na razie podobają mi sie pracę Aero z Zielonej Góry - Studio "Viking", "Alien" z Wałbrzycha , "Sauron" z Rudy Śląskiej no i Art-line z Rybnika.

Nie chodzi mi o "diabolika"> nawet mi przez my nie przeszło:)

Poszukiwanie tatuazysty

wzór ma byc kolorowy czy czarno szary? od tego zależy kogo ja bym polecił.każde z wyżej wymienionych studiów jest zacne ale każdy specjalizuje sie w czymś innym i ma swój odrębny styl. jeśli wybierzesz pracę w szarościach to polecam studio Alien z Wałbrzycha jeśli kolorek to Gonzo lub Junior Ink z Warszawy.warte polecenia są jeszcze Tat studio z Gdyni,Kult z krakau,3rd eye z Grudziądza i Art LINE z Rybnika. pooglądaj ich prace na stronach www i zdecyduj czyj styl ci najbardziej odpowiada.

Gdzie zrobić tatuaż. ...

rka97
Czasami warto pojechać troche dalej niż 60 km od domu i zrobić sobie tatuaz który jest zobowiązaniem na całe życie!
Za 40zł PKP przejedziesz pół Polski albo dalej
osobiscie polecam studia:
Alien Wałbrzych
Kult Kraków
Skullmaster Wrocław
Studio Tatuażu Art Wrocław na Kramarskiej
Viking Zielona Góra
Junior Ink Warszawa
Gonzo Szczecin
Zobacz ich galerie zadzwoń i umów się na konkretny termin

Gdzie zrobić tatuaż. ...

Cytat:rka97
Czasami warto pojechać troche dalej niż 60 km od domu i zrobić sobie tatuaz który jest zobowiązaniem na całe życie!
Za 40zł PKP przejedziesz pół Polski albo dalej
osobiscie polecam studia:
Alien Wałbrzych
Kult Kraków
Skullmaster Wrocław
Studio Tatuażu Art Wrocław na Kramarskiej
Viking Zielona Góra
Junior Ink Warszawa
Gonzo Szczecin
Zobacz ich galerie zadzwoń i umów się na konkretny termin



A ja polecam Tat Studio z Gdańska

Szczecin

Jest jeszcze kilka wolnych miejsc- wpisowe 120zł

Z tego co wiem na dzisiaj, to będą wszystkie studia ze Szczecina, plus Trójmiasto, Kraków, Ostrów, Kołobrzeg...

Nie wystawi się jedynie Joseph ze studia ALIEN, bo do dzisiejszego dnia nie dotarło do Niego żadne oficjalne zaproszenie od organizatorów, co wygląda bardzo nieładnie,
( tym bardziej, że jest jednym z pionierów tatuowania w Szczecinie) bo wszystkie inne studia zostały poinformowane.

Co do wyglądu konkursu to żeby uniknąć podważania neutralności głosowania zaproponowałem,żeby JURY do ogłoszenia wyników nie mogło poznać jakie studio jest autorem wystawianych tatuaży.
Przy uczciwym podejściu do sprawy daje to równe szanse wszystkim.

Co z tego wyniknie- zobaczymy.

oto oficjalny plakat imprezy:

TATTOOFEST 2007!

Witam!
No to ruszamy z drugą edycją Tattoofest-u w Krakowie. Został ustalony termin na 5-6 maja 2007, w tym samym miejscu co w 2006r, czyli Rotundzie. Zapraszam wszystkich do przesyłania pomysłów, sugesti i wzajemnej mobilizacji. Mogę tylko obiecać, że zrobimy wszystko, żeby było jeszcze lepiej niż w 2006r. Już wiemy, że impreza będzie otwarta dla gości z za granicy! Szykuje się kilka niespodzianek, o których jeszcze nie chcemy pisać...
Na koniec prośba. Porozsyłaliśmy zaproszenia do następujących studio w Polsce (lista poniżej). Jeżeli znacie jakieś inne i macie na niego namiar w postaci maila a nie ma go na liście to dajcie znać, niezwłocznie prześlemy zaproszenie.
Cały czas funkcjonuje strona festiwalu www.tattoofest.pl oraz e-mail kult@tattoofest.pl

1. D3XS
2. STIGMATUM
3. KAMUFLAŻ
4. RICARDO
5. SKULLMASTER
6. ANABI TATTOO
7. WOLF
8. STONEHEADS
9. TATTOO ORANGE
10. KAMELEON
11. BLUES TATTOO
12. LIZARD
13. ROBTATTOO
14. EVIL MOON
15. JAWOR ART.
16. ALIEN Wałbrzych
17. SIGIL
18. JOKERS
19. BART TATTOO
20. AMBULITORIUM
21. OD ŚWITU DO ZMIERZCHU
22. PRYKAS&GIZOL
23. LUCKY
24. ART. LINE
25. JATUTATU
26. ZOOL
27. TATTOO-TATU Kraków
28. TAT STUDIO
29. GONZO
30. ALIEN
31. TATTOO Zakopane
32. 3RDEYE
33. JUNIOR
34. SAURON
35. BLACKSTAR

Pozdrawiam
Radek

TATTOOFEST 2007!

No, kochani, już połowa boksów zajęta i wyklarowała się całkiem ciekawa ekipa. To jest oczywiście lista firm, które zadeklarowały chęć przyjazdu, jednak jeszcze mają szansę zrezygnować, co mam nadzieję się nie stanie.
I jeszcze prośba. Jesteśmy na etapie poszukiwania sponsorów. Dzięki nim zrealizujemy jeszcze jeden projekt, dzięki któremu Tattoofest stanie się imprezą zdecydowanie bardziej atrakcyjną i urozmaiconą.
1. KULT – KRAKÓW
2. JATUTATU - BŁONIE
3. ART LINE – RYBNIK
4. PRYKAS - RYBNIK
5. JAWOR - OPOLE
6. TATTOO – ZAKOPANE
7. BART TATTOO – WARSZAWA
8. JOKERSI – OSTRÓW WIELKOPOLSKI
9. 3RDEYE - GRUDZIĄDZ
10. STIGMATUM – NOWY SĄCZ
11. SAURON – RUDA ŚLĄSKA
12. ANABI – SZCZECIN
13. VIKING – ZIELONA GÓRA
14. EVIL MOON – OPOLE
15. LUCKY – TYCHY
16 ALIEN – DĄBROWA GÓRNICZA
17. TATTOO-TATU - KRAKÓW

18. CHUNKY MAY MAY – JAPONIA
19. WALDI –WIEDEŃ, pozostały szczegóły do obgadania jego przyjazdu
20. IVAN TATTOO – SŁOWACJA

SPRZĘT:
21. WILDCAT POLSKA – RUDA ŚLĄSKA
22. KOLTAT I BLACK STUDIO TATUAŻU – WARSZAWA
23. WOKKHOUSE TATTOOSTUFF – OLSZTYN
24. EVIL MOON - OPOLE

śmietnik

Akira Toriyama - Urodził się 5 kwietnia 1955roku w Nagoya, prefektura Aichi . W dzieciństwie bardzo lubił rysować. Rysował on wszystkie rzeczy o jakich marzył, a najchętniej samochody i zwierzęta. W 1974 Akira skończył liceum o kierunku projektu technicznego. Jego profesjonalnym debiutem w 1978 roku okazało się opowiadanie Wonder Island, którą opublikował na łamach "Shonen Jumpa". Otrzymał za tą mangę nagrodę "Young Jump". W 1980 roku narysował pierwszy tom mangi "Dr. Slump". Jako anime dr'ek slump pobił rekord świata, w 5 tygodni 243 nakręcone odcinki. W 1983 roku Toriyama stworzył i narysował mangę "Dragon Boy". Jednak w 1984 roku powstało jego największe dzieło, a mianowicie "Dragon Ball". Po 10 latach pracy nad sławnym anime postanowił odpocząć. Na urlopie Akira nie próżnował i stworzył kolejne dzieła "Cowa!", "Kajika", "Sand Land" oraz parodii - crossover "DB" i "Neko Majin Z". Wkrótce potem stworzył własną firmę zajmującą się anime - Bird Studio.
Dzieła Akiry Toriyamy: Alien X, Cowa!, Dragon Ball: Complete Illustrations, , Kajika, Majin Mura-no Bubul, Sand Land, Toki Mecha, Toriyama Akira Marusaku gekijo, Toriyama Akira Hetapi manga kenkjujo, Dr. Slump.

Reaktywacja cRPGc: W co teraz gracie?

Cytat: Co do Prey'a, to dodam jedynie ze zakonczenie wymiata.



A gra jaka jest? Doomopodobna? Strata czasu czy spędzę dobre 10 godzin przy dobrym shooterze?

Cytat:Tja, B.O.S. czeka na swoja kolej. Wczoraj dostalem paczuszke od siorki, z pachnacym CDA, a w nim BOS i Company of Heroes. Nie moge wyjsc z podziwu jak oni to robia, tutaj te gry nadal kosztuja 25-30 euro.



Company of Heroes? Chyba chodziło Ci o Codename Panzers, bo akurat to dali w CDA. A BOS wręcz wymiata, zarąbisty shooter, a zrobiony przez Techland.

Prey'a raczej bym do Dooma nie porownal. Ciezko zreszta porownac to do czegokolwiek, co wczesniej widzialem. Moze troche do Alien vs Predator.

Tak, tak, chodzilo mi o Panzers oczywiscie. Przejezyczylem sie.

BOS nie jest zrobiony przez Techland, a przez francuskie studio Kylotonn.

Tatuaze percing itp..

Cytat: alien , fakt jest dobry , fajnego psiaka zrobil pavulonowi z niebieskiego ale wszystko kwestja wprawy bo pare lat temu byl paziem



kochany, o jakie "parę lat temu" Ci chodzi? studio istnieje 11 lat-mam znajomych, którzy mają na sobie tatuaże Andrzeja od dobrych 10 lat-i niejeden widz dalej jest pod wrażeniem. Moim zdnaiem to prawdziwy profesjonalista, choć błędy też pewnie mu się zdarzały(choć ja żadnych nigdy nie widziałam)
Od 3 lat gościu wygrywa większość międzynarodowych konkursów-myślę, że to daje pojęcie o klasie jaką prezentuje.

ps. pit bull Pavulona to naprawdę niewiele w porównaniu z tym, co koleś potrafi wyczynić na ludzkim ciele.

Cennik

Za prawdziwe arcydzieło warto zapłacić każda cenę hmmmm drogo, tanio.... w moim okregu rozrzut jest dość spoty. Mały przykład : w Sosnowcu studio "Taboo" tatuaż wielkości około 5 cm 100zł efekt końcowy mizerny w tym przypadku stanowczo był on za drogi! w studiu "Alien" w Dąbrowie Górniczej za tatuaż w podobnym stylu tyle że już wielkości około 17 cm podliczyli 80 zł a efekt o niebo lepszy niż w "Taboo" w tym przypadku mozna powiedziec że był on naprawde tani. Ceny tatuażu w Polsce maja spory rozrzut, a tatuaż nie równa sie tatuażowi.......

Leńu

Andrzej 'Leńu' Leńczuk, jeden z najlepszych tatuatorów w Polsce!
Polecam w stu procentach!
Studio Alien, Wałbrzych. A co ja będe Wam pisać - sami zobaczcie

tattooalien . com

asiurek1990 dnia Pią 21:06, 13 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz

Nieskromnie polecam swoją audycję....

Wiele osób do mnie pisało na temat tych problemów technicznych, ale nic tam nie zależało ode mnie. Prace nad doprowadzeniem tego do stanu idealnego trwają i na razie musimy być wyrozumiali, bo nowe studio dopiero zaczyna w pełni funkcjonować. Za tydzień już powinno być ok .

Generalnie chyba - pomijając początek, zdenerwowanie i małe kłopoty z obsługą sprzętu - nie było źle. Nie przewidziałem, że już pierwsza audycja z 2 godzin przedłuży się do 4 .

Pełna playlista, chyba niczego nie pominąłem:

00. Deaf Center - Eloy
01. O'Death - Lowtide
02. O'Death - Fire On Peshtigo
03. Woody Alien - Let It Burn / Heartening Feeling
04. No Age - Sleeper Hold
05. No Age - Here Should Be My Home
06. Jacaszek - Rytm to nieśmiertelność
07. Fleet Foxes - Blue Ridge Mountains
08. Mercury Rev - people Are So Unpredictable
09. Fennesz - Grey Scale
10. Pustki - Parzydełko
11. Pustki - Senty menty
12. Pustki - Jesień (Przyszło Mi Zwariować)
13. M83 - Kim & Jessie
14. M83 - Couleurs
15. M83 - We Own The Sky
16. Portishead - Machine Gun
17. Air France - July Evenings
18. Deerhunter - Intro
19. Deerhunter - Agoraphobia
20. Deerhunter - Nothing Ever Happened
21. Sun Kil Moon - Tonight The Sky
22. Gang Gang Dance - First Communion
23. Benoit Pioulard - Ragged Tint
24. Benoit Pioulard - Ahn
25. Atlas Sound - A Ghost Story
26. Atlas Sound - Recent Bedroom
27. Atlas Sound - River Card
28. Atlas Sound - Quarantined
29. Atlas Sound - Let The Blind Lead Leed Those Who See But Cannot Feel

CIRCLE PRINZ POLAND - wyniki i relacja

Dziękuje. Dziękuje naprawdę wszystkim, to była naprawdę zajebista impreza. To jest właśnie prawdziwy hip hop.

Oficjalne wyniki:

1. Top Side Crew (Top 9&East Side Bboys) - Robin & ??? / Ukraina
2. Misjonarze Rytmu - Decó & Kleju / Polska
3. Uknow Artist - Alek & Bartek / Ostrołęka
4. Lajony Kingz - Jarko & Greku / Polska

Najlepsza flava aka top rock contest:

1. Skoora / Sinior Skład
2. Młody / Funkrockazz

Dzisiaj warsztaty z Alien Ness'em, zapraszam są jeszcze wolne miejsca - Egurrola Dance Studio, Al. Jerozolimskie 91, Warszawa. Start: 12.00 !

PEACE !

2 dniowe warsztaty Breakdance z Alien Nessem! 7-8 marca 2008

TYLKO W EGURROLA DANCE STUDIO ŚWIATOWEJ SŁAWY GWIAZDA BREAKDANCE - ALIEN NESS

O TAKIM NAUCZYCIELU MARZY KAŻDY!!!!!



KIEDY
7-8 marca 2008

GDZIE
Egurrola Dance Studio, piątek - ul. Kasprzaka 24 a, sobota - Al. Jerozolimskie 91 , Warszawa

Harmonogram zajęć

Piątek

* 19.00-20.30 - grupa średnio- zaawansowana
* 20.45- 22.15 - grupa zaawansowana

Sobota

* 12.30-14.00 - grupa średnio- zaawansowana
* 14.15-15.45 - grupa zaawansowana

Więcej informacji na stronie www.taniec.com.pl

Szczegóły: http://break.pl/wydarzenie/322

TSA!

Cytat: 26.04 (sob.) ŁÓDŹ, godz. 20.00, koncert TSA w Klubie Wytwórni TOYA STUDIOS
ul. Łąkowa 29 (wejście od al. Mickiewicza)
http://www.toyastudios.pl

Bilety na koncert w cenie 25 zł (w dniu koncertu 30 zł) do nabycia w Łodzi, w trzech miejscach:
* CIK, ul. Piotrkowska 102a
* Strefa Biletów, ul. Piotrkowska 59,
* Kawiarnia Teatru Wielkiego, pl. Dąbrowskiego

5. MIĘDZYNARODOWY ZLOT FANÓW TSA
26.04 (sob.) ŁÓDŹ, godz. 15.00, Keja Pub
(ul. Kopernika 46, róg ul. Łąkowej, w pobliżu TOYA STUDIOS)
http://www.keja.art.pl

W sobotę 26 kwietnia na koncercie TSA w łódzkim TOYA Studio odbędzie się premiera nowego sposobu dystrybucji nagrań TSA!
Specjalnie z okazji 5. Międzynarodowego Zlotu Fan Clubu TSA "Alien", który obchodzi właśnie 23. rocznicę powstania, zespół przygotował dla fanów prezent: mini CD z nagraniami i pozdrowieniami od muzyków!
Limitowany, numerowany nakład 3000 sztuk singla bez możliwości wznowienia, będzie bezpłatnym dodatkiem do biletów



niestety nie dane mnie jest jechać... impreza rodzinna.. ( zn wesele hej...)

Nowy film Renee! "Kod Genezis"

Cytat: Bułgaria zrobiła się mekką dla amerykańskich filmów niskobudżetowych, o zacięciu SF lub przygodowo sensacyjnym. Niemal co drugi film jest teraz tam kręcony.

Cytat: To na bank telewizyjna niskobudżetówka, jak Alien Apocalypse, czy cuś w tym stylu. Takie filmy kręci się w parę tygodni. Resztę dorabia się blueboxem na miejscu w studio, wrzuca parę efektów komputerowych i puszcza jakiejś stacji telewizyjnej, albo na DVD.

Cytat: Bez w miarę pewnego cynku, raczej mowy nie ma, żeby odnaleźć samemu miejsce zdjęć do takiego filmu.


coz, w NYC zawsze wisza takie kartki jak kreca jakis serial - nawet niskobudzetowy, hehe

Obcy 5 & Alien vs. Predator 2

Tom Rothman z wytwórni Fox powiedział, że nie jest wykluczone, że powstanie piąta część "Obcego" i że wyreżyseruje ją Ridley Scott.
Rothmana zagadnął o kwestię "Obcego 5" jeden z dziennikarzy podczas premiery filmu "Fantastyczna Czwórka". Podobno jest szansa, że obraz powstanie.

"Za każdym razem, kiedy spotykam się z Ridleyem Scottem on mówi o »Obcym«, tak więc jest szansa, że kolejna część powstanie i że on ją wyreżyseruje. Nie wydaje mi się, aby stało się to w bliskiej przyszłości, bo on ma w planach kilka innych projektów. Nasze studio ma z nim jednak umowę, więc nie można wykluczyć, że Ridley ten film nakręci" – mówił Tom Rothman.

Dodał jednak, że wcześniej można się spodziewać w kinach sequela obrazu "Alien vs.Predator", który powinien być gotowy w 2007 roku.

źródło: film.onet.pl

No proszę - Scott może stworzyć brawurową i widowiskową "piątkę". Sławne na cały świat nazwisko nie zawsze jednak musi się równać wspaniałemu obrazowi. Co ciekawe, mniej znani potrafią czasem stworzyć coś dużo bardziej ciekawego. Na uwagę zasługuje reżyser Amelii i Bardzo długich zaręczyn - francuski mistrz Jean-Pierre Jeunet - który stworzył w 1997 całkiem niezłego Obcego 4: Przebudzenie.

Martwi natomiast wizja kichy w postaci sequela Alien vs. Predator. Ile można? Takie badziewie można przyjąć jako materiał dodatkowy na kolekcjonerskiej wersji dvd z Obcym, ale nie jako osobny film. Drugą część w 2007 widzę jako Spleśniałą Malinę roku.

KONWENCJA TATUAŻU - ZAPROSZENIE

Zapraszamy na pierwszą na Śląsku konwencję tatuażu!!

Dzień pierwszy:
11:00 Start imprezy
13:00 Pokaz malowania airbrush'em.
14:30 Pokaz Brazylijskiej sztuki walki CAPOEIRA
15:30 Wybory najładniej wytatuowanej kobiety.
17:00 Rozpoczęcie konkursu w sześciu kategoriach:
Tatuaż mały
Trybal duży
Tatuaż kolorowy
Tatuaż realistyczny
Biomechanika
Tatuaż dnia pierwszego

Do Jury zaprosiliśmy takie znane osobistości w dziedzinie tatuowania
jak:
Piotr Żurawski, Piotr Tarkowski oraz tatuującego
od 5 lat w Berlinie pana Zappy.
19:00 Początek koncertu, na którym wystąpią:
666 ANIOŁÓW - Bydgoszcz
SCHIZMA - Bydgoszcz
FRONTSIDE- Sosnowiec

21:00 Niesamowity show w wykonaniu zespołu PAIN - Jastrzębie Zdrój
21:30 Ogłoszenie wyników konkursu, wręczenie statuetek oraz nagród
wartościowych.
Dzień drugi:
11:00 Start imprezy
13:00 Zaprezentowanie Brazylijskiej sztuki walki CAPOEIRA
14:30 Pokaz malowania airbrush'em.
15:30 Wybory najładniej wytatuowanego mężczyzny
17:00 Rozpoczęcie konkursu w sześciu kategoriach:
Tatuaż duży
Celtyk duży
Reprodukcja
Tatuaż autorski
Tatuaż dnia drugiego
Tatuaż konwencji

19:00 Początek koncertu, na którym wystąpią:
SUNRISE - Warszawa
AFRAID OF THAT DAY- Warszawa
COALITION- Warszawa

21:00 Ogłoszenie wyników konkursu, wręczenie statuetek oraz nagród
wartościowych.

I na zakończenie imprezy pokaz tańca go-go.

Dojazd z Katowic autobusem nr 130 lub 120
(przystanek-dworzec autobusowy przy dworcu PKP)
Wysiadasz przy samej hali na Halembie ok 30 minut jazdy autobusem od
centrum Katowic.
Oto firmy, które będziesz mógł zobaczyć w akcji:
Nie przegap tej szansy, zobacz najlepszych artystów z całej Polski!!

ART LINE -Rybnik
STIGMATUM -Nowy Sącz
JOKERS -Ostrów Wielkopolski
ZOOL - Łódź
WORK HAUSE -Olsztyn
ART STUDIO -Warszawa
ALIEN -Dąbrowa Górnicza
MEGA DRAGON -Katowice
PRYKAS i GIZIOL -RYBNIK
YAKUZA -Tychy
DO TRZECH RAZY SZTUKA -Gliwice
TATTOO KAMUFLAŻ- Jastrzębie Zdrój
GONZO -Szczecin
 TRYTON TATTOO -Bielsko Biała
NOLEK TATTOO -Tczew
DRAKKAR -Tarnowskie Góry
THE RELICT -Chorzów
BLACK SKULL -Zabrze
TAT-STUDIO -Gdańsk
SKULL MASTER -Wrocław
RAJSKI PTAK -Rzeszów
JAWOR TATTOO -Opole
TATTOO POINT-Radom
RECTUM -Bytom
ORACLE -Tychy
TAT2 -Warszawa

Cena biletów
1 dzień 15zł / karnet na 2 dni 20zł.
Bilety do nabycia w dniu imprezy.

PYTANIE O STUDIO TATTOO

Witam.A ktore studio waszym zdaniem jest lepsze do coverowania Alien czy Kult.Pozdro.

Zespoły muzyczne MDK

Alien ma rację...

Ogólnie: MDK daje palec bo widzi potrzebę prowadzenia działań mających na celu m.in. rozwijanie zainteresowań i uzdolnień muzycznych młodzieży, organizowanie zespołów, wyszukiwanie i promowanie talentów - w myśl haseł: „kultura zamiast przemocy” czy „muzyka łagodzi obyczaje”. W tym zakresie MDK dysponuje jedynie skromnymi możliwościami a oczekiwania, jak widać, spore...

Wiadomo: instrumenty (dobrze, że najczęściej własne), nagłośnienie (wzmacniacze gitarowe – rzadziej, ale też własne), ale aparatura mikrofonowa już nie i sale prób, i studio nagraniowe, i indywidualne zajęcia szkoleniowe (dla zdeterminowanych, nawet lekcje prywatne), i działalność koncertowa (w tym możliwości stałej prezentacji), i materiały promocyjne (np. nagrania demo) i inne.

Moim zdaniem w naszym mieście nikt tak naprawdę od lat w sposób planowy i kompleksowy nie zajmuje się rodzimymi wybitnymi talentami artystycznymi (w tym zespołami muzycznymi) - są one pozostawione samym sobie, rodzinom i tylko niektórym się udaje (np. zespół Rivendell, Percival Schuttenbach, rodzice Piotra Jasiurkowskiego czy Bogusi Kwiatkowskiej mogą sporo powiedzieć na ten temat).

Normę w promocji naszego miasta jak dotąd stanowią reklamowe katalogi, informatory gospodarcze, ulotki, gadżety, prezentacje na CD, na bieżąco aktualizowana strona internetowa...

A tymczasem w szeroko rozumianym interesie naszej małej społeczności (obok w/w także budowanie silnej marki i korzystnego wizerunku miasta) oprócz standardowych działań promocyjnych potrzebne są też inne, sprawdzone i całkiem oryginalne pomysły....związane chociażby z bogactwem Lubina w tej sferze (kulturalnej/muzycznej).

Syndromeda

THE KEEPER OF THE UNIVERSAL ENERGY(1995)
Syndromeda to anagram The synthesizer syndrome of Andromeda. Pod tym pseudonimem kryje się belg, Danny Budts , urodzony w 1958 roku w Wilrijk. Od zawsze interesował się muzyką i samemu nauczył się grać na gitarze akustycznej w wieku 14 lat. Mając lat 18 był już gitarzystą rockowej kapeli Cold Turkey grającej covery. W połowie lat 70-tych odkrył elektronikę dzięki Ricochet TD. W 1979 roku zbudował własny moduł i kupił prosty monofoniczny syntezator (w tamtych czasach syntezatory polifoniczne były zbyt drogie dla zwykłych ludzi). Bardzo chciał tworzyć muzykę el ale bez pieniędzy na sekwenser, mixer , sprzęt do nagrywania i inne dodatki musiał sprzęt sprzedać i zapomnieć o muzie...Ustatkował się, żona, w 80 –latach urodziło mu się dwóch bojsów. Ale marzenia pozostały. W 1990 roku wybrał się do sklepu muzycznego żeby zobaczyć co się zmieniło w instrumentach przez te parę lat i przeżył szok – za niewielkie pieniądze mógł kupić taki ekwipunek o jakim kilka lat wcześniej nawet nie śnił. Obecnie dysponuje w swoim całkiem sporym studiu zwanym Sin Syn pełnym wyposażeniem różnych syntezatorów, samplerów, procesorów efektów, vocoderami, sprzętem do nagrywania i miksowania itd. I nie ma poczucia jakichkolwiek ograniczeń w kreowaniu muzyki z powodu braku instrumentarium. Studio umiejscowił z tyłu domu z widokiem na ogród, który jest ponoć inspiracją dla jego nagrań.
Ta płyta to początki jego dokonań i jest zgrywką z kasety mc –materiał ten nigdy nie wydano na cd. Ogólnie coś jakby space music- przyjemna duża dawka energetyzującej muzyki. Lubi grać głośno i energicznie –same tytuły mówią za siebie (Energy Overload). Słychać także fascynację ufologią (Alien Screams in the Gobi Desert ) , ktora w pełni dała o sobie znać na płytach The Alien Abduction Phenomenon i Creatures from the Inner. Ogólnie płyta średnia nie zapada w pamięci, ale miło wypełnia czas.

1. Dreams & Nightmares 8.10
2. Rainforest Fever 6.50
3. Evolution 8.10
4. Energy Overload 7.10
5. Inner Movements 10.50
6. Old Feelings 6.10
7. Alien Screams in the Gobi Desert 12.30

Czego teraz słuchacie

SYNDROMEDA-ALIEN ABDUCTION PHENOMENON’01
Ta płyta pokazuje mroczne oblicze muzyki tego utalentowanego „berlińczyka“. Tworzący od 1992 roku Belg Danny Budts zawsze był na wysokim poziomie tyle że tu jakby zniżył loty. Takie sobie.
TANGERINE DREAM –BLUE DAWN’06
TANGERINE DREAM-MADCAP’S FLAMING DUTY’07
„Blue Dawn” to taka muzyczka tło. Zmywasz naczynia, albo okna –świetnie wspomaga twoją pracę. Delikatne barwy wciągają choćby w A World Away From Gagaland. Czemu nie?
“Madcap” otwiera coś co przyprawiło mnie o żywsze bicie serca. Harmonijka ze „Stratosfear”. I szczerze to mój ulubiony kawałek ( Astrophel And Stella). Moja angielska wersja 12 kawałkowa da się słuchać w gładki, przystępny sposób. Dobry męski głos w nie nachalnych piosenkach gdzie muzyka tworzy tapetę dźwiękową. Fajne.
SCHULZE KLAUS – HISTORIC EDITION. NOBLE CONCERT-AND STUDIO RECORDINGS FROM THE GOLDEN AGE OF ELECTRONIC MUSIC’95- # 1- From And To Concert, 1981, Zeit Geist Concert, 1977
Oklaski na początku płyty trwają i trwają....już myślałem że to jest główną treścią tej płyty...Takie sobie.
WAVESHAPE-VESTIGE NEXT STEPS’99
Poeta włoski Leopardi twierdził że nuda to najsubtelniejsze uczucie jakie może dotknąć człowieka w taki razie album Waveshape Live powinien być w czołówce. Ale mam taki zwyczaj że daję danemu wykonawcy zawsze drugą szansę no i albo nigdy po niego już nie sięgam albo jednak szukam jego nagrań. I tu nastąpi ta druga opcja. Subtelna, piękna płyta wychodząca z tendencji NBS-u. Polecam.
VOLT-NUCLEOSYNTHESIS’07
To moje trzecie spotkanie z tym “betonowym” zespołem. Duet Michael Shipway i Steve Smith wylał kolejną gruchę NBS-u i fani się cieszą. Mnie ani ziębi ani grzeje...

[RS] Ricochet Infinity v3.0.68 (ARCANOID)

Wymagania sprzętowe:
OS: Windows 95, Windows 98, Windows 2000, Windows XP, Windows Me, Windows Vista
Memory: 256 MB
DirectX: 7.0 or later
CPU: P733

Opis:
Ricochet Infinity jest czwartą (najnowszą) juŻ częścią cieszącej się sporą popularnością serii. Podobnie jak w przypadku poprzednich tytułów z tego cyklu, mamy do czynienia z niezbyt skomplikowaną zręcznościówką, w bardzo wyraźnym stopniu wzorowaną na klasykach pokroju Breakouta. Przejmujemy więc kontrolę nad znajdującą się w dolnej części ekranu metalową kładką, odbijając piłkę w taki sposób Żeby mogła ona uderzać w widoczne bloczki. Producent zadbał oczywiście o cały szereg usprawnień. Nie inaczej jest w tym przypadku. W grze zawarto bowiem kilka bardzo innowacyjnych rozwiązań. Za przygotowanie Ricochet Infinity, podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich odsłon tej serii, odpowiedzialne jest studio developerskie Reflexive Entertainment. Firma ta najbardziej zasłynęła dzięki takim grom jak Star Trek: Away Team, czy Zax: The Alien Hunter. Ricochet Inifinity powstał wyłącznie z myślą o posiadaczach komputerów osobistych.

Jedna z najbardziej rewolucyjnych zmian, zawartych w Infinity, dotyczy dodania do gry funkcji o nazwie Recall. Jej działanie polega na moŻliwości natychmiastowego przywoływania posyłanej kulki do poruszanej przez gracza kładki. Nie musi ona więc za kaŻdym razem uderzać w znajdujące się w górnej części ekranu bloczki. Daje to oczywiście pełną kontrolę nad sposobem oczyszczania planszy.

Standardowo do pokonania mamy ponad 200 etapów, lecz przewidziano oczywiście moŻliwość pobierania kolejnych poziomów. Ponadto w grze zawarto bardzo rozbudowany edytor, dzięki któremu moŻna zająć się stworzeniem własnych plansz, a następnie podzielić się nimi z przyjaciółmi. Rozbudowane opcje gry pozwalają równieŻ na zmienianie skórek kładki oraz piłek, czy ocenianie prac innych zawodników, dzięki czemu moŻliwe staje się stworzenie ogólnoświatowego rankingu.

Do naszej dyspozycji oddano 24 róŻne kładki. KaŻdy z tych obiektów wyróŻnia się oczywiście specyficznymi właściwościami. Ponadto przewidziano oczywiście opcję zbierania róŻnego rodzaju power-up’ów. Wiele z nich pozwala ułatwić rozgrywkę, choć przytrafiają się teŻ takie, dzięki którym staje się ona trudniejsza. Do zabawy moŻemy ponadto przystąpić z drugim graczem, bawiąc się w trybie kooperacji. Oprawa wizualna Richochet Infinity prezentuje stosunkowo wysoki poziom wykonania, oczywiście jeśli uwzględni się reprezentowany gatunek. MoŻemy liczyć na ładnie zaprojektowane tła oraz ciekawe animacje, towarzyszące eliminacji kolejnych bloczków.

Screeny:


Download
Cytat:

Indiana Jones i Królestwo Kryształowej Czaszki

Cytat:Allan Quatermain and the Temple of Skulls



Jest takie studio, ktore robi nedzne podroby roznych hitow z Hollywood, m.in Alien vs Hunter xD, albo War of the Worlds 2, itd.

WARSZTATY Z ALIEN NESS"EM w WARSZAWIE: INFO

Alien Ness aka Ness4, założyciel i prezydent legendarnej ekipy bboys & bgirls – Zulu Kingz przyjeżdza do Polski!

Alien Ness będzie gościem specjalnym imprezy „Circle Prinz Poland 2007”, którą - jak zapowiadają organizatorzy - poprowadzi wspólnie z drugim MC – eL-Cookizo z Azizi Hustlazz. W zeszłym roku Alien Ness również gościł w Polsce, wcielając się w rolę sędziego pierwszej edycji „Circle Prinz Poland”, oraz prowadzącego trzy dniowe warsztaty. Teraz będziecie mieli okazję zobaczyć go w zupełnie innej roli!

Jak zapowiadali organizatorzy Alien Ness specjalnie z okazji przyjazdu do Polski przygotuje specjalne warsztaty, które odbędą się dzień po imprezie głównej, czyli 2-ego września w niedzielę. Poniżej pełne info:

ALIEN NESS PREZENTUJE: ZANIM PÓJDZIESZ DO SZKOŁY, MUSISZ WPAŚĆ DO ALIEN NESS’A!

W związku z tym, że udało nam się namówić Alien Ness’a na nie planowany przyjazd do Warszawy, postanowiliśmy nie przegapić okazji i zorganizować krótki warsztat, który opierał będzie się przede wszystkim o promowany właśnie materiał instruktażowy Alien Ness’a – BLUEPRINT 2.

Na warsztat przede wszystkim zostanie wzięty wasz top rocking i footworking, znając techniki nauczania Alien Ness’a i pamiętając jego konkretne zajęcia z zeszłego roku – możecie spodziewać się, że to nie będzie niedzielny spacerek...

Data:
02.09 – niedziela
start:12.30

Miejsce:
Egurrola Dance Studio (www.taniec.com.pl)
Al. Jerozolimskie 91 (centrum)
Warszawa

Cena:
60 PLN (podwójne zajęcia, każde po 1,5h)

Zapisy:
Imie, nazwisko, tel kontaktowy lub email
Zgłoszenia przesyłajcie na email: warsztaty@sickstep.pl

Bartosz Turzynski ul.Góreckiego 6a/6 Gdansk 80-544 Poland
Multibank nr: 30 1140 2017 0000 4902 0484 7051

Przelew ma pierwszeństwo, pieniądze możecie przesyłać pod wskazane konto do 29 sierpnia.
Ilość miejsc jest ściśle ograniczona, maksymalna ilość uczestników to 40 osób – I grupa !!!

Pytania:
Bartek Turzyński
b.turzynski@sickstep.pl
tel: 698 404 952

Organizatorzy:

Agencja Sick Step
www.sickstep.pl

MACHINE & ALIEN NESS: WARSZTATY W BIAŁYMSTOKU!

FAIR PLAY CREW & SICK STEP PREZENTUJĄ:

WARSZTATY Z BBOY MACHINE & ALIEN NESS

Dwu dniowe warsztaty z klasycznego bboyingu, zostaną poprowadzone przez nauczyciela i jego ucznia, a mowa o dwóch świetnych bboys z Nowego Jorku - Bboy Machine i Alien Ness, reprezentujący Almighty Zulu Kingz.

Alien Ness to były członek Rock Steady Crew, a obecnie prezydent elitarnej grupy bboys o światowym formacie – Zulu Kingz. Alien Ness gościł już w naszym kraju dwukrotnie, to będzie jego trzecia podróż do Polski. W Polsce prócz warsztatów, poprowadzi również imprezę Over The Top 2 w Białymstoku.

Bboy Machine to obecnie jeden z najlepszych bboys na świecie, reprezentuje grupę Rock Force Crew oraz jest członkiem Zulu Kingz. Do Polski przyjeżdża, by poprowadzić warsztaty i zmierzyć się w głównej walce wieczoru z Bboy Ata (Ghost Crew) podczas Over The Top 2 w Białymstoku.

Między dziewiątym, a jedenastym listopada 2007, Białystok przeżyje prawdziwe święto bboyingu!

Data:
10.11-11.11 (piątek-sobota)

Miejsce:
Studio tańca „FAIR PLAY CREW” (www.fairplaycrew.com)
Ul. Antoniukowska 11
Białystok

PROGRAM:

PIĄTEK:

BBOY MACHINE:
15.00 – 16.00: I grupa
16.00 – 17.00: II grupa
ALIEN NESS:
15.00 – 16.00: II grupa
16.00 – 17.00: I grupa

SOBOTA:

BBOY MACHINE:
12.00 – 13.30: I grupa
13.45 – 15.15: II grupa
ALIEN NESS:
12.00 – 13.30: II grupa
13.45 – 15.15: I grupa

16.00 – 17.00: SPOTKANIE Z BBOY MACHINE, ALIEN NESS, BBOY ATA, BARTAZZ (otwarte dla wszystkich)

Cena:
150 pln (pełny warsztat - dwóch prowadzących)
100 pln (pojedynczy warsztat – jeden prowadzący)

Zapisy:
Imię, nazwisko, tel kontaktowy + email
Zgłoszenia przesyłajcie na email: warsztaty@sickstep.pl

Jeśli wybieracie jednego prowadzącego w temacie wiadomości wpiszcie: MACHINE LUB NESS

Po dokonaniu zgłoszenia email’em, niezwłocznie dokonajcie przelewu pieniędzy na konto.
Tylko wpłata na wskazane konto aktywuje Wasze zgłoszenie! Ilość miejsc jest ograniczona!

Wpłaty:
Bartosz Turzyński ul. Góreckiego 6a/6 Gdańsk 80-544
Multibank nr: 30 1140 2017 0000 4902 0484 7051

Pytania:
b.turzynski@sickstep.pl lub warsztaty@sickstep.pl
tel: 698 404 952

Organizatorzy:
Agencja Sick Step & Fair Play Crew
www.sickstep.pl & www.fairplaycrew.com

RPG na rok 2008/2009-Czyli na co czekamy:)

Cytat:
Czy ktos moze potwirdziec to info na temat Kotora III


Rok temu pytałem się na forum BW o to, ale nie nic to nie dało. BW ma podpisaną umowę z Lucasem na 'jakiś' tytuł - wątpię by było co coś innego niż właśnie KoTOR III. Nie ma chyba innego studia na razie zdolnego by prowadzić ten projekt. Obsidian ostatnio skończył dodatek do NWN2 i teraz dłubie przy Alien RPG dla Segi - a że jest to małe studio to wątpię by pracowali nad 2 tytułami tej wielkości jednocześnie - bo raczej odświerzonej Aurory z KoTOR to oni już nie wykorzystają.

Z drugiej stron dziwię się, jak wielkim studiem jest BW, obecnie pracują nad:
1) Dodatkiem do Mass Effect i prawdopodobnie już nad Mass Effect 2
2) Dragon Age - pamięta ktoś jeszcze że coś takiego jest tworzone?
3) Owym tytułem dla LucasArts
4) MMO - ale to inna filia firmy
5) Sonic RPG - osobiście to chciałbym to zobaczyć, szkoda że wyjdzie na przenośne konsole

Cytat:Co nowego w warstwie fabularnej?

Trzecia część owej sagi z pewnością nie będzie zwykłym podbijaniem kiesy starymi rozwiązaniami. Przede wszystkim wcielimy się po raz kolejny w zupełnie nową postać, choć z pewnością spotkamy także wielu starych, dobrych znajomych po obydwu u stronach konfliktu. Rewolucja na bazie fabularnej sięga daleko poza "START" i inny kolor miecza świetlnego. W ogólnym zarysie przedstawia się dokładnie tak imponująco, jak ma się przedstawiać - mimo upływu kilkunastu lat i naszych usilnych starań w poprzednich częściach, Shithowie nadal są kolosalną potęgą i mogą urządzać sobie dla rozrywki polowanie na dowolnego rycerza Jedi. Republika pogrążona jest w kryzysie, większym niż kiedykolwiek dotąd. Nieliczni Jedi, zmagający się dodatkowo z ciemną stroną mocy i jej sługami, nie są w stanie zapanować nad sytuacją. Podobnie, jak i w nowej trylogii, siły separatystów opanowują coraz to nowe układy gwiezdne. Republika stoi na krawędzi zagłady, a za wszystkim kryje się znów ciemna strona mocy. "Mynocki" skrzeczą, iż w grze pojawi się masa starożytnych tajemnic - m.in. planeta-grobowiec, kryjąca niezmierzone skarby...


Ten fragment świadczy że ktokolwiek pisał o trzeciej części to chyba nigdy w dwójkę nie grał.
1) Kreia powiedziała (tzw. że w kolejnym KoTOR) powrócą Prawdziwi Sithowie - ale ni tacy jak ci obecni, ale Ci starożytni którzy odzielili się kilka set/tysięcy lat temu od zakony. To właśnie ich grobowce są na Korribanie. Właśnie walczyć z nimi wyruszł/a Raven i to samo mógł uczynić 'Wygnaniec'
2) Republika jak i to co zostało z Sithów jest na skraju zniszczenia - o tym była cała druga część - kto grał ten zresztą wie.

Cytat:Dowiemy się, że nowa fabuła i historia to właściwie zgrabne połączenie dwóch gier w jednej, a to dzięki niesamowitej rozpiętości fabularnej całego dzieła. W zależności od tego, jak poprowadzimy swoją postać - opowiadając się po ciemnej lub po jasnej stronie mocy - gra dostarczy nam zupełnie inną akcję, zadania, a nawet napotkane po drodze postacie. Autorzy zapewniają, że to, co zobaczymy w nowej odsłonie, ma przebić wszystko, co mieliśmy okazję zobaczyć dotychczas. Twórcy zapewniają m.in., że od jednej opcji dialogowej zależeć będzie niekiedy los całego wszechświata. Tak, tak, teraz większość naszych decyzji będzie wpływała na otoczenie, a niektóre - niby błahe - mogą mieć później wielkie, wprost intergalaktyczne znaczenie. Gra ma symulować żyjący świat. Teraz ludzie będą nas postrzegali tak, jak na to zasługujemy. Gdy zostaniemy lordem shitów, będziemy mogli patrzeć jak ludzie uciekają na nas widok i się płaszczą!


To już są znani autorzy?

Dla mnie tekst bardziej jest pisany przez kogoś kto chciałby żeby tak wyglądała trzecia część.

Nie wiadomo kto tworzy (o ile w ogóle!) - prawdopodobnie BW, ale brak potwierdzenia...

firmy w polsce

Hm...ciekawy temat. Maxon nie gosci raczej w duzych firmach - tam zagoscily sie takie pakiety jak:
3D Max - ogromne wsparcie techniczne Autodesku, coroczne nowe wersje i zatrzesienie pluginow i silnikow renderujacych, a do tego kroluje od polowy lat 90-tych. 3D Max ma rewelacyjne pomost wymiany plikow miedzu AutoCade i 3D Maxem w obie strony. Dla inzynierow i architektow to argument ktorego nie da sie niczym zastapic. Wiem bo uzywam tego w pracy.
Na 3D maxie pracuje od wrzesnia i uzywam go do wizualizacji. Firma w ktorej pracuje nalezy do duzych biur architektonicznych.
Maya - opiera sie na skryptach ktore pozwalajac przeksztalcic ten program po prostu w pakiet marzen (pracowalem w malej firmie na nim przez 9 miesiecy i byl do tego softu stworzony pakiet 32 skryptow odpowiadajaych tylko za teksturowanie!!! i okolo 10 skryptow do optymalizacji obiektow - i do tego ten soft by glownie wykorzysytwany w tamtej firmie). Obecnie Maya jest juz pod skrzydlami Autodesku
XSI Softimage - niezwykle mozliwosci za niesamowicie niska cene (mowie o wersji najtanszej ktora w Polsce kosztuje 2200 zl i zawiera juz w sobie Mental Ray'a, niezle co?) do tego XSI oferuje caly tzw. pipeline powiazanych ze soba programow do 3D, Postprodukcji kinowej i montazu w rozdzielczosciach kinowych. Na tym sofcie pracowalem tylko kilka razy, ale interfejs ma mocno odmienny od przyjetych standardow, za to sam soft radzi sobie z ogromnymi siatkami (sprawdzalem) i milion poligonow w czasie rzeczywistym na karcie typu GF 6800 jest do przelkniecia na tym sofcie.
Cinema 4D - przez ostatnie 10 lat brak wspolpracy z AutoCadem, wiec architekci nie chcieli ruszac tego softu (lacznosc z ArchiCadem nie uratowala C4D). Silnik renderujacy tylko dla osob o mocnych nerwach - ostatnie 4 lata to brak innowacji w tym zakresie, wiec Vray i Mental Ray oraz Finalrender wraz z Brazilem rozlozyly Cineme na lopatki. Dlatego Cinema musiala powalczyc w innych kategoriach niz realizm renderow liczonych w krotkim czasie czy tez wspolpraca z cadowskimi aplikacjami. No i powalczyla jesli chodzi o animacje postaci, tworzenie wlosow, wygodne i szybkie modelowania, animacja duzych skomplikowanych scen i w koncu - to co rozwalilo caly swiat grafiki 3D - Bodypaint - czyli jak chlasnac dobre tesktury na naprawde pojechanych siatkach w krotkim czasie. No a w Polsce firm ktore moglyby wykorzystac te wlasnie atuty Cinemy jest niewiele (( Stad C4D jest popularna przy tworzeniu czolowek, intr i animacji rozpoczynajacych jakies programy czy produkcje telewizyjne, grafika biznesowa, i gdzies tam dopiero sie wylania kategoria wizualizacji architektonicznych. Wiem, bo ponad poltora roku uzywalem Cinemy w malej firmie gdzie wlasnie grafika biznesowa, czolowki do plyt DVD czy programow TV byly na pierwszym miejscu.
No a w Polsce jesli chodzi o firmy korzystajace z 3D - to kazda pracownia architektoniczna uzywa czegos do wizek - najczescie 3D Maxa, ale juz widzialem i takich grafikow ktorzy do wizek uzywali Blender'a i to z rewelacyjnymi efektami. Pozostale firmy zajmujace sie Mediami (TV, Reklama, Kino) uzywaja rozbudowanych systemow 3D takich jakie oferuje wlasnie XSI (np. Platige Image w ktorej pracuje Pan Tomasz Bagiński) czy też programu Maya i 3D maxa (animacja postaci). Studio Alien FX (ci od Harnasia) uzywaja 3D Maxa do animacji postaci i nie tylko i maja niezly system montazowy za gruuuuuba kase (ale maja tez poczciwego Adobe After Effect's)
Z kolei Odeon w Warszawie to dla mnie tajemnica -ale sadze ze i tam przewija sie 3D Max oraz postprodukcja (byc moze pakiet Nuke lub Smoke, lub Combustion, kto ich wie). No i kazda z tych firm cisnie w kierunku renderfarmy (Alien Fx ma 16 serwerow z opteronami).
A i w moim miejscu zamieszkania sa firmy ktore dysponuja moca obliczeniowa dla Vraya pod 3D Maxa rzedu 80 procesorow (20 serwerow 4 rdzeniowych) a firma wcale do najwiekszych nie nalezy. Niestety nadal jednak wiekszosc grafikow 3D nie ma (ja tez nie) dostepu do takich mocy obliczeniowych i trzeba sobie radzic na maks. 4 rdzeniach.
Summary:
W polsce najwiecej softu 3D uzywa sie do wizek architektonicznych a w drugiej kolejnosci do spotow reklamowych, potem dopiero do produkcji filmowej (Platige) i na koncu firmy zajmujace sie grami komputerowymi (to w Polsce jest zupelnie temat niszowy, firm jest nie wiecej niz palcow u rak).
Ale jedno jest naprawde OK jesli chodzi o soft 3D w firmach w ktorych przynajmniej ja pracowalem - w kazdej firmie w ktorej pracowalem soft byl legalny, czy to 3D Max czy to Maya czy tez Cinema 4D czy XSI - zawsze byla licencja i w razie problemow mozna bylo wybrac numer w telefoniku i dzwonic z pytaniami do helpdesku czy tez wyslac maila z pytaniami. Pracodawcy coraz mocniej zdaja sobie sprawe ze nie tylko pracownik zarabia ale soft takze i w obie rzeczy trzeba inwestowac.

Tak ja to widze z doswiadczenia zawodowego.
Pozdrawiam
Hris

single wydane przez Kelly Family

ile dokładnie to nie wiem sporo ich było

kilka z nich:

David's Song - 1979

Who'll Come With Me (David's Song)
Knick - Knack - Song

Une Famille C'est Une Chanson - 1984

Une Famille C'est Une Chanson
Eine Familie Ist Wie Ein Lied
Old McDonald

Hiroshima I'm Sorry- 1987

Hiroshima I'm Sorry
Hiroshima I'm Sorry (Live)
Ode To Joy

Who'll Come With Me (David's Song) - 1990

Who'll Come With Me (David's Song)
Txiki

Key To My Heart - 1992

Key To My Heart (Studio version)
Key To My Heart (Live)
Crazy

When The Last Tree... - 1993

When The Last Tree...
When The Last Tree... (Internacional version)
One More Freaking Dollar

One More Freaking Dollar - 1993
One More Freaking Dollar
Oh, Johnny

No Lies - 1993

No Lies
Take Away

An Angel - 1994

An Angel
Break Free
Key To My Heart

Why Why Why - 1995

Why Why Why
We Are The World
She´s Crazy

Roses Of Red - 1995

Roses Of Red (remix)
The Wolf
Roses Of Red (Groove mix)

First Time - 1995

First Time (Mix)
Father's Nose
First Time (Live in Zürich)

I Can't Help Myself - 1996

I Can't Help Myself
Look Up My File

Every Baby - 1996

Every Baby
Fat Man
Like A Queen

Fell In Love With An Alien - 1997

Fell In Love With An Alien
Never Gonna Break Me Down
Come Back To Me

Nanana - 1997

Nanana
I'm So Happy
Staying Alive

[ Dodano: Czw 06 Sty, 2005 ]
When The Boys Come Into Town - 1997

When The Boys Come Into Town
It's OK Now

Because It's Love - 1997

Because It's Love
Sweetest Angel
I'll Send You A Letter

Red Shoes - 1997

Red Shoes
Say That You Love Me
Red Shoes (Without orch. vers.)

One More Song - 1998

One More Song
Say That You Love Me
Leave It To The Spirits

I Will Be Your Bride - 1998

I Will Be Your Bride
One More Freaking Dollar (Live)
First Time (Live )

You're Losing Me - 1999

You're Losing Me
Nothing Like Home

Oh It Hurts/Hooks - 1999

Oh It Hurts
Hooks
One More Song

The Children Of Kosovo - 1999

The Children Of Kosovo
Les Enfants Du Kosovo
D'Kanner Aus Kosovo
Die Kinder Vom Kosovo
De Kinderen Van Kosovo

Mystic Knights - 1999

Mystic Knights (Radio version)
Mystic Knights (Acustic & electric version)
Mystic Knights (Instrumental)
Mystic Knights (Drums & Percussion)

Mama - 1999

Mama (Radio version)
Mama (Unplugged)
I Really Love You

I Wanna Kiss You - 2000

I Wanna Kiss You
The Rose (Live)
I Will Be Your Bride

[ Dodano: Czw 06 Sty, 2005 ]
I Wanna Be Loved - 2002

I Wanna Be Loved (Euro-Version)
I Wanna Be Loved (Instrumental)

What's The Matter You People (Ver. I.) - 2002

What's A Matter You People
Fee Fee The Flea (Winnie The Pooh)
Walk Into The Paradise (Demo)
Watch The Steps (Demo)
What's A Matter You People (TV Instrumental Version)
I Wanna Be Loved (Videotrack)

What's The Matter You People (Ver. II.) - 2002

What's A Matter You People
Fee Fee The Flea (Winnie The Pooh)
So Many Troubles (Directors Cut)
Irish Song (Patricia's Lullaby)
What's A Matter You People (TV Instrumental Version)
What's A Matter You People (Videotrack)

Mrs. Speechless - 2002
Mrs. Speechless
Wasting All My Time
If There's A Paradise
Million Flies (Demo)
With Love (Drum Solo)
Mrs. Speechless (Instrumental)

Flip A Coin - 2004

Flip A Coin
What If Love
I Wish The Very Best
Flip A Coin (Instrumental)

Wall-E

Patrząc na głównego bohatera nowego filmu Pixara, ciężko pogodzić się z myślą, że jest to autorski pomysł twórców Nemo czy pana Iniemamocnego. Robot WALL-E wygląda jak zminiaturyzowany klon Johnnyego 5 z Krótkiego Spięcia. Ale na wizualnym podobieństwie się kończy, bo WALL-E nie będzie raczej gadułą i łowcą przygód. Akcja nowego filmu Pixara i akcja powstałej na jego podstawie gry rozgrywa się w dalekiej przyszłości na opustoszałej planecie Ziemi. Została ona tak zaśmiecona, że ludzie postanowili opuścić ją do czasu posprzątania jej przez specjalnie zaprogramowane roboty. Program jednak nie wypalił, dlatego postanowiono nie wracać na ten wielki śmietnik. Po siedmiuset latach Ziemia to stosy śmieci, opuszczone miasta i on, czyli robot WALL-E (Waste Allocation Load Lifter Earth-Class), którego ktoś zapomniał wyłączyć. Mały robot dalej sobie sprząta w samotności do dnia, gdy na Ziemię przybywa statek kosmiczny, a w nim EVE robot rodzaju żeńskiego, którego zadaniem jest sprawdzić, co tam słychać na Ziemi. WALL-E z miejsca się zakochuje, a co dalej - dowiecie się w grze lub w kinie.

WALL-E powstaje w Heavy Iron Studio, nadwornym zespole deweloperskim THQ, który specjalizuje się w grach na licencji Pixara. W portfolio Heavy Iron są chociażby Iniemamocni oraz Ratatuj. Nic zatem dziwnego, że WALL-E w samym zamyśle nie odbiega zbytnio od nich i jest grą z elementami platformówki. Gracz w zależności od potrzeby sytuacji poprowadzi WALL-E albo EVE (tudzież oboje razem) poprzez dziesięć napakowanych przeszkodami poziomów, po drodze spotykając pozostałych bohaterów filmu. Spora część fabuły nie wzoruje się jednak na filmie, co czyni grę atrakcyjniejszą. Nie zabraknie strzelania, skakania, a nawet latania.

WALL-E jest robotem starej generacji. Jego głównym zadaniem jest… jakżeby inaczej ZBIERANIE ŚMIECI. Zajmuje się także wciskaniem przycisków, skakaniem, strzelaniem do śmieci itd. EVE jest nowoczesnym robotem, do jej zadań należy latanie, niszczenie wrogów, patrole kosmiczne etc. Przy niektórych zadaniach współpraca między robocikami będzie nieodzowna. Gra ma spore szanse stać się najlepszą egranizacją filmu animowanego w historii z co najmniej kilku powodów. Para bohaterów jest przesympatyczna. Graficznie nic nie można tej pozycji zarzucić. Zarówno lokacje jak i animacje robocików są świetne. Sama rozgrywka jest kwintesencją gatunku, a co za tym idzie, grać będzie się na pewno znakomicie. I wreszcie głosów postaciom użyczyły te samo osoby co w filmie. W wersji angielskiej są to m.in. Sigourney Weaver (Alien, Ghostbusters, Osada), John Ratzenberger (podkładał głos chyba we wszystkich produkcjach Pixara, poza tym zaliczył masę epizodów w serialach: Skrzydła, Murphy Brown, Zdrówko) i Fred Willard (Wielkie Kino, Roxanne, Austin Powers).

WALL-E ukaże się na siedmiu platformach, jednak wersja na PC w znacznej mierze będzie różnić się od konsolowych. Jak? Wersja PC ma posiadać tylko tryb dla pojedynczego gracza, podczas gdy na konsolach można będzie zagrać w multi. A pomyśleć, że do niedawna PC-towcy wyśmiewali konsolowców za brak gry sieciowej dla większości tytułów. Za to powstanie aż dwadzieścia jeden wersji językowych gry. Chociaż produkcje na podstawie filmów animowanych przeważnie są kiepściutkie, to WALL-E zapowiada się naprawdę dobrze.



Nie wiem jak wy ale ja z chęcią zagram w tą grę

Area 51

[center][img]http://www.gry-online.pl/Galeria/Gry6/530414718.jpg[/img]

[b]Rozsadne wymagania sprzetowe:
Pentium 4 2 GHz, 256 MB RAM, karta grafiki 64MB (GeForce 3 lub lepsza)

Galeria screenow: http://www.gry-online.pl/S026.asp?ID=3357

Area 51 jest pierwszoosobowa gra akcji, ktorej fabula zwiazana jest z tajemnicza Strefa 51 zlokalizowana na pustynnym obszarze w Nevadzie, gdzie zaobserwowano dziwne swiatla i domniemane niezidentyfikowane obiekty latajace.

Pewnego dnia armia amerykanska stracila lacznosc z laboratorium. Ethan Cole, specjalista od niebezpiecznych materialow pochodzenia organicznego i dowodca niewielkiego oddzialu sil specjalnych, zostaje wyznaczony do zbadania kompleksu. Po dotarciu do celu okazuje sie, ze w bazie wybuchla niespotykana epidemia, ktora przeobraza zainfekowane osoby w straszliwe monstra. Zadaniem gracza jest niedopuszczenie do rozprzestrzenienia sie tego groznego wirusa oraz rozwiklanie wielu podejrzanych spraw, w tym zwiazanych z rzadem USA.

Waznym ogniwem programu sa jednostki w nim wystepujace. Studio Stan Winston, znane m.in. z kreacji „glownych bohaterow” w takich filmach jak Jurassic Park oraz Predator, na potrzeby Area 51 stworzylo kilka rodzajow wymyslnych potworow. Od najprostszych malych, szarych ludzikow z duzymi, wylupiastymi oczyma, po ogromne monstra z czterema konczynami - producenci gwarantuja w tej materii naprawde spore zroznicowanie. Pomocne w walce z tymi stworzeniami okazac moga sie rozne narzedzia sluzace do zabijania (sa to bronie pochodzenia zarowno ziemskiego jak i pozaziemskiego, a lacznie jest ich ponad trzydziesci). Bardzo ciekawym rozwiazaniem jest mozliwosc celowego zarazania sie wirusem i transformacji w dziwne stworzenie. Uzytkownik zdobywajac odpowiednia ilosc niezbednych mutagenow, moze przeobrazic sie na pewien czas w istote, cechujaca sie szeregiem unikalnych umiejetnosci i zdolnosci (np. zabojcza skutecznosc).

Na kampanie w trybie singleplayer sklada sie dwanascie poteznych poziomow. Przechodzac kolejne etapy, grajacy w Area 51 zwiedzi niemalze wszystkie zakamarki tajemniczego kompleksu. Tworcy nie zapomnieli rowniez o grze wieloosobowej, w ktorej wyroznia sie nastepujace tryby rozgrywki: „Deathmatch”, „Team Deathmatch”, „Capture the Flag” oraz „Humans vs. Alien Mutant Team Deathmatch”.

Istotna zaleta omawianej produkcji jest sugestywna oprawa wizualna. Liczne mroczne scenerie, wspaniale wymodelowane postacie, realistyczne animacje, a takze wysokiej jakosci renderowane przerywniki filmowe moga sie spodobac nawet najbardziej wymagajacemu graczowi.

Ta gra jest wersji RIP. Przeszedlem ja pare razy i nie widzialem zeby jej czegos brakowalo. Wszystkie filmiki sa, muzyka rowniez. Nigdy mi sie nie zawiesila ani niw wywalaly zadne bledy. Gra zajmuje 650 mb, a nie jak orygianal 3 gb chyba tylko dla tego ze jest tak dobrze spakowana. Wersja angielska, zreszta polska wersja nigdy sie nie ukazala.[/b][/center]

bez hasla[/hide]

News

Cytat:Following their truly global Enemy of God World Tour, thrash gods
Kreator will be parking the steamrollers for a while and taking a
creative break in 2008 to concentrate on writing new material and
recording their next album. Live activity for the band in 2008 will
only be sporadic, consisting primarily of selected festival
appearances. Kreator's next album is currently scheduled for release
in January of 2009, to be followed by an extensive world tour later
in the year.

To make the long wait a little less painful for Kreator fans, March
of 2008 sees the re-release on DVD of "Live in East Berlin" and
"Hallucinative Comas", both re-edited and previously only available
on VHS video cassette. The DVD release goes out under the title "At
the pilse of Kapitulation – Live in east Berlin 1990".

Here are a few of Mille's own comments:

Tour:
As another year winds down, I think back on all the wild, ultra-
aggressive Kreator concerts we played in 2007. We ran into lots of
our old friends again and made many new ones as well. I'd like to
say 'Thanks!' at this point to all the promoters and fans who made it
possible! The legion of Kreator supporters is growing all the time,
and you made 2007 a very exciting year for us in the band.

Album:
Right now, it's time for us to recharge our batteries and write some
new songs. A little like the creature in 'Alien', several ideas for
the next album have been brooding inside me for a while and now
they're ready to burst out of my chest and take the Kreator story to
the next level. Musically, the whole concept will be very brutal and
melodic! I've been working for over a year now between gigs with Tim
Schuldt at 4 CN Studio in Wuppertal, Germany on the demos, and at the
moment there are 10 basic ideas and fragments for new songs.
Starting in January of 2008, the band will get together in Essen to
start working out arrangements for the new stuff.

DVD:
Over the years, I've met lots of people in and around Berlin who's
first metal experience ever was the concert we did there in the early
90's at the 'Werner Seelenbinder Halle'. The new DVD features some
of these people in recent interviews, and there are also some
original quotes from back then. Words don't do justice to the energy
that was in the air that day in East Berlin, and the whole event can
only be described as utterly unique and historic.

Up until now this legendary concert was only available as a VHS video
with less-than-ideal sound quality. But Niels Folta and I have
carefully digitalized all the material and upgraded it to today's
standards, re-edited everything and called in Andy Sneap to mix it
all in 5.1 sound format. The result is a tremendous upgrade in the
quality of the whole thing without destroying the early 90s charm of
the original.

Plus, the DVD also contains the Hallucinative Coma video from 1991.
This was our mini horror movie for the "Coma of Souls" album at the
time. For the DVD, original director Andreas Marshall has personally
re-edited his own 'Director's Cut', featuring never-seen-before
scenes that the censors just couldn't stomach back in the day. All
in all, this new DVD is a great metal package featuring the best of
the original and plenty of extra features to get your head around!

Stay tuned for more details………

Kreator

Będzie nowy album i trasa w 2009! W tym roku będzie reedycja DVD z Berlina

Following their truly global Enemy of God World Tour, thrash gods
Kreator will be parking the steamrollers for a while and taking a
creative break in 2008 to concentrate on writing new material and
recording their next album. Live activity for the band in 2008 will
only be sporadic, consisting primarily of selected festival
appearances. Kreator's next album is currently scheduled for release
in January of 2009, to be followed by an extensive world tour later
in the year.

To make the long wait a little less painful for Kreator fans, March
of 2008 sees the re-release on DVD of "Live in East Berlin" and
"Hallucinative Comas", both re-edited and previously only available
on VHS video cassette. The DVD release goes out under the title "At
the pilse of Kapitulation – Live in east Berlin 1990".

Here are a few of Mille's own comments:

Tour:
As another year winds down, I think back on all the wild, ultra-
aggressive Kreator concerts we played in 2007. We ran into lots of
our old friends again and made many new ones as well. I'd like to
say 'Thanks!' at this point to all the promoters and fans who made it
possible! The legion of Kreator supporters is growing all the time,
and you made 2007 a very exciting year for us in the band.

Album:
Right now, it's time for us to recharge our batteries and write some
new songs. A little like the creature in 'Alien', several ideas for
the next album have been brooding inside me for a while and now
they're ready to burst out of my chest and take the Kreator story to
the next level. Musically, the whole concept will be very brutal and
melodic! I've been working for over a year now between gigs with Tim
Schuldt at 4 CN Studio in Wuppertal, Germany on the demos, and at the
moment there are 10 basic ideas and fragments for new songs.
Starting in January of 2008, the band will get together in Essen to
start working out arrangements for the new stuff.

DVD:
Over the years, I've met lots of people in and around Berlin who's
first metal experience ever was the concert we did there in the early
90's at the 'Werner Seelenbinder Halle'. The new DVD features some
of these people in recent interviews, and there are also some
original quotes from back then. Words don't do justice to the energy
that was in the air that day in East Berlin, and the whole event can
only be described as utterly unique and historic.

Up until now this legendary concert was only available as a VHS video
with less-than-ideal sound quality. But Niels Folta and I have
carefully digitalized all the material and upgraded it to today's
standards, re-edited everything and called in Andy Sneap to mix it
all in 5.1 sound format. The result is a tremendous upgrade in the
quality of the whole thing without destroying the early 90s charm of
the original.

Plus, the DVD also contains the Hallucinative Coma video from 1991.
This was our mini horror movie for the "Coma of Souls" album at the
time. For the DVD, original director Andreas Marshall has personally
re-edited his own 'Director's Cut', featuring never-seen-before
scenes that the censors just couldn't stomach back in the day. All
in all, this new DVD is a great metal package featuring the best of
the original and plenty of extra features to get your head around!

TSA (Tajne Stowarzyszenie Abstynentów)

TSA (Tajne Stowarzyszenie Abstynentów) - polski zespół rockowy.
Charakteryzuje się ciężkim brzmieniem, bardzo ekspresyjnymi utworami oraz wykazuje dużą żywiołowość podczas koncertów. TSA powstało 1979 r. w Opolu. . W pierwszym instrumentalnym składzie znaleźli się gitarzyści Andrzej Nowak i Stefan Machel oraz basista Janusz Niekrasz i perkusista Marek Kapłon. W tym składzie rozpoczęli występy przed publicznością i odnieśli kilka pierwszych sukcesów na festiwalach muzycznych i odbyli kótką trasę koncertową z węgierskim zespołem Scorpio.

Marek Piekarczyk dołączył do TSA latem 1981. Grupa zdobywała coraz większy rozgłos, a od 1982 roku zaczęła wydawać płyty długogrające. Zespół został uznany za prekursora heavy metalu na polskiej ziemi. Przez trzy lata zagrali ponad 600 koncertów w całym kraju, nagrali trzy płyty długogrające a ich utwory okupowały czołowe miejsca na listach przebojów.

Atmosfera w grupie z czasem pogarszała się; w końcu 1983 roku odeszli Nowak i Kapłon. Zostali zastąpieni przez Antoniego Degutisa (gitara) i Zbigniewa Kraszewskiego (perkusja). Zespół regularnie koncertował, a także zaczął nagrywać płytę Rock'n'Roll. W latach 1984-85 podjął próbę zaistnienia na rynkach zachodniej Europy albumem Heavy Metal World wydanym nakładem belgijskiej firmy Mausoleum. Kilkanaście koncertów stanowiących promocję dla płyty i miesięczna praca w studio w Brukseli nad nowym materiałem poszła na marne z powodu kłopotów finansowych wydawcy.

W roku 1987 zespół podjął współpracę z Teatrem Muzycznym w Gdyni przy realizacji spektaklu Jesus Christ Superstar. Wokalista Marek Piekarczyk wcielił się w rolę tytułową a zespół wspomagany orkiestrą teatru zajął się opracowaniem muzycznym przedstawienia. Ze spektaklem tym TSA zwiedziło całą Polskę, ZSRR, USA i Kanadę. Wtedy też do zespołu powrócił Andrzej Nowak.

Na początku lat dziewięćdziesiątych funkcjonowały dwa wcielenia TSA: jedno pod starym szyldem, Piekarczyka i Nowaka nagrało płytę "52 Dla przyjaciół", jednak w momencie ukazania się muzycy mieszkali już w Stanach Zjednoczonych; wcielenie drugie - TSA Evolution - działało z kolei w składzie: Machel, Niekrasz, Kraszewski oraz Piotr Łukaszewski (gitara) i Janusz Pyzowski (śpiew). TSA Evolution nagrał trzy utwory w języku angielskim: We Are Together, Don't Give Up, Queen Of The Highway oraz rozpoczął rejestrację albumu w studio Izabelin, którego jednak nie ukończył z powodu rozstania z wokalistą.

Po przygodzie z "amerykańskim" składem, dzięki zabiegom i namowom członków Oficjalnego Fan Clubu TSA Alien w 2001 roku, TSA powróciło na estrady w starym, zjednoczonym składzie: Piekarczyk, Nowak, Machel, Niekrasz, Kapłon. Zespół intensywnie koncertuje, a w kwietniu 2004 wydał płytę Proceder, która okazała się sporym sukcesem.

Od powrotu na scenę w oryginalnym składzie zespół TSA zagrał wiele koncertów w kraju a także w sąsiednich Czechach oraz za oceanem w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. "List XX" na szczycie Rockowej Listy Przebojów Programu I Polskiego Radia, "Proceder" - płytą roku, a TSA - zespołem nr 2 - w plebiscycie magazynu "Teraz Rock", nominacja do Fryderyka 2005 i Paszportu Polityki, wznowienie klasycznych albumów oraz udział w festiwalach Top Trendy i Jarocin 2005 - to tylko niektóre dowody na to, że TSA znowu należy do czołówki polskiej sceny muzycznej.

Skład

* Marek Kapłon – perkusja
* Stefan Machel (ur. 12 lutego 1960) – gitara
* Janusz Niekrasz – bas
* Andrzej Nowak (ur. 9 kwietnia 1959) – gitara
* Marek Piekarczyk – śpiew